پرزنت یک دقیقه ای اثر کیت شرایتر و تام شرایتر

معرفی و دانلود کتاب پرزنت یک دقیقه ای اثر کیت شرایتر و تام شرایتر رایگان به همراه خلاصه کتاب

پرزنت یک دقیقه‌ای در زمینه بازاریابی شبکه‌ای است که می‌خواهد به صاحبان کسب و کار با زبان ساده و بسیار کارآمد بیاموزد که چگونه خدمات و محصولاتشان را در کمترین و بهترین زمان ممکن به مشتریان معرفی کنند. به عبارت دیگر کیت و تام شرایتر در اثر آموزشی‌شان کوشش کردند به ارائه کنندگان محصولات در زمینه‌های گوناگون بفهمانند چطور قادر خواهند بود همانند آگهی‌های بازرگانی و تجاری موفق، با فراهم کردن اطلاعات مورد نیاز در مورد فعالیت‌هایشان، مردم بیشتری را به سمت و سوی خود بکشاند و از فروش بالایی برخوردار گردند.

شاید افرادی که هنوز مبادرت به مطالعه اثر مذکور نکرده‌اند تصور کنند می‌توانند با زبانی اجتماعی به بازار هدف خود بگویند که خدماتشان چه ویژگی‌ها دارند در حالی که کتاب پرزنت یک دقیقه‌ای به آنها یاد می‌دهد چقدر و به چه صورت از عبارت‌های مناسب همانند حرفه‌ای‌ها استفاده کنند تا در عرض حداکثر ۶۰ ثانیه، پیام اصلی را منتقل کنند.

به بیان دیگر، بهره گرفتن از زبان بازاری که برای مشتریان بالقوه بسیار جذاب می‌باشد و پای آنها را به فروشگاه‌های فیزیکی و آنلاین خرید محصولات باز می‌کند، هدف اصلی اثر پیش رو می‌باشد که خوانش راهکارهایش و به کارگیری آنها بی‌تردید موفقیت در کوتاه مدت، میان مدت و حتی بلند مدت را به دنبال خواهد داشت با ذکر این نکته که کافی است مرحله به مرحله با آن همراه شد و همانند یک چک لیست، آنچه که گفته شده است را به ترتیب و با صبوری اجرا کرد.

درباره نویسندگان

کیت شرایتر (Keith Schreiter)، نویسنده و بازاریاب معروف و موفق در سطح جهانی ست که تجربه قابل توجهی در حوزه بازیابی شبکه‌ای و MLM دارد. او در تمامی آثار و برنامه‌هایش به بازاریابان شبکه‌ای آموزش می‌دهد که از چه روش‌هایی می‌توانند در جهت ایجاد یک تجارت پایدار و البته در حال رشد بهره ببرند.

کتاب مناسب چه افرادی است؟

به افراد فعال در زمینه بازاریابی و آنهایی که می‌خواهند برای مشتریان ارائه‌های مناسبی داشته باشند، این کتاب پیشنهاد می‌شود.

فهرست مطالب

اثر پیش رو در حال حاضر در بازار کتاب توسط دو ناشر با این مشخصات به چاپ رسیده است: رخداد کویر در ۱۲۸ صفحه با ترجمه بامداد صالحی و کلکین در ۱۲۰ صفحه با برگردان پیام مقیم اسلام.

بریده‌هایی از کتاب

شاید با خودمان فکر کنیم:

این مهارت در قرار گذاشتن، بزرگ‌ترین مهارت در تاریخ تمدن غرب به حساب میاد. این مهارتی که ما بلدیم دنیا رو عوض می‌کنه. بعد از اختراع نون تُست و نوشابه، این خارق‌العاده‌ترین چیزی بوده که تا به حال اختراع شده. باورم نمی‌شه یه چیزی این قدر باحال باشه، واقعاً محشره، دیگه نونم توی روغنه. از این به بعد کل هفته رو به جای اینکه دنبال مشتری‌های احتمالی بگردم صرف معرفی کار می‌کنم. اما یه اشکال کوچیک وجود داره...

چطور می‌شود معرفیم را در یک دقیقه خلاصه کنم؟

غیرممکن به نظر می‌رسد، نه؟

مثل اینکه یادتان رفته. شما نبودید که فکر می‌کردید قرار گذاشتن با صد در صد از مشتری‌های احتمالی که می‌بینیم غیرممکن است؟ هر چیزی که بلد نباشیم سخت یا غیرممکن به نظر می‌رسد. اما وقتی آن را یاد بگیریم، باورمان می‌شود. پس بیایید شروع کنیم.

حقه‌ای در کار نیست، واقعی واقعی است.

اول بگذارید توضیح دهم منظورم از معرفی یک‌دقیقه‌ای چیست.

* منظورم تبلیغات طولانی یا عادی تلویزیونی نیست.

* منظورم تیزر کوتاه تبلیغاتی که پیش‌زمینه تبلیغات اصلی باشد نیست.

* منظورم حرف‌هایی نیست که با گفتن آنها موفق شویم با طرف قرار بگذاریم.

منظورم از معرفی یک‌دقیقه‌ای این است:

یک معرفی کامل، تمام و کمال، و جامع با همه اطلاعاتی که مشتری احتمالی باید بداند تا تصمیم هوشمندانه‌ای بگیرد و بگوید «بله، من مایلم وارد مجموعه بشم»، یا بگوید نه، نمی‌خوام وارد مجموعه بشم»، یا شاید «یکی دو تا سؤال دارم». دوز و کلکی در کار نیست. این معرفیی است که مشتری احتمالی لازم دارد تا بتواند یک تصمیم درست و حسابی بگیرد و جواب مثبت یا منفی بدهد.

ما فقط به وظیفه خودمان عمل می‌کنیم.

ما نسبت به مشتری‌های احتمالی خود متعهد هستیم. این که اطلاعات و حقایق مهم را پیش خودمان نگه داریم دردی از آنها دوا نمی‌کند. اما، دادن انبوهی از اطلاعات بی‌فایده و نامربوط هم کار بیهوده‌ای است.

ما که دوست نداریم مشتری احتمالی بعداً بیاید و بگوید ای بابا، اگه همه چیز رو به من گفته بودی حتماً وارد مجموعه می‌شدم. دو سال از عمرم رو الکی توی اون شغل تلف کردم، چون یه سری اطلاعات مهم رو به من ندادی.

پس وظیفه ما است که اطلاعات مهم را با مشتری‌های احتمالی‌مان در میان بگذاریم.

تعهد ما همین جا تمام می‌شود. ما مسئول تصمیم‌های مشتری‌های احتمالی‌مان نیستیم. ما مسئول همسری که مشتری احتمالی‌مان انتخاب می‌کند نیستیم. ما مسئول شغلی که مشتری‌های احتمالی‌مان انتخاب می‌کنند نیستیم. و مسئولیت تصمیمی که می‌گیرند هم با خودشان است.

مسئولیت ما این است که اطلاعات مهم را در اختیار مشتری احتمالی‌مان قرار دهیم، تمام شد و رفت.

خیالتان راحت شد؟

ما که از شرایط فعلی مشتری احتمالی‌مان اطلاع نداریم و نمی‌دانیم چه مسائلی در زندگی او اتفاق می‌افتد. نمی‌توانیم این عوامل را کنترل کنیم. پس غصه‌اش را نخورید. مسئولیت ما این است که مؤدبانه اطلاعات مهم را به او بدهیم... و دیگر کاری با او نداریم.

بقیه‌اش دیگر به عهده خودش است.

دیگر از جواب منفی خبری نیست، دیگر استرس ندارید.

دانلود کتاب پرزنت یک دقیقه ای

در ادامه می‌توانید نسبت به دانلود کامل کتاب پرزنت یک دقیقه ای به صورت رایگان و با فرمت pdf اقدام کنید. لطفا توجه داشته باشید که این تنها نسخه نمونه بوده و برای دسترسی کامل به محتوای کتاب نیاز است آن را خریداری کنید. لینک خرید از منابع معتبر نیز معرفی شده و قابل دسترس است.

دانلود pdf کتاب پرزنت یک دقیقه ای

مشخصات کتاب پرزنت یک دقیقه ای

مشخصات
نویسنده کیت شرایتر و تام شرایتر
ناشر انتشارات رخداد کویر
شابک 9786227403244
موضوع انگیزشی
رده‌بندی کتاب انگیزش و موفقیت (فلسفه و روان‌شناسی)
قطع رقعی
نوع جلد شومیز
تعداد صفحه 128
وزن 128 گرم

نظرات کتاب پرزنت یک دقیقه ای

  • مینو باورسادمحمدیان مینو باورسادمحمدیان

    کتاب بسیار کاملی هستش

  • حمیدرضا بخشی نیکو حمیدرضا بخشی نیکو

    کتاب خیلی خوبیه

  • کاربر کاربر

    سپاس گذارم بسته بندی وتحویل به موقع وعالی بود 🌺

  • کاربر کاربر

    کتاب عالیه ومفیده

  • جمیله حیدری جمیله حیدری

    از کتابهای ساده و روان نتووورک مارکتینگ

  • افسانه خاقانی افسانه خاقانی

    سلام ماکادمیا یا فندق استرالیایی بسیار کهنه بود و اصلا قابل خوردن نبود

  • مهدیه خدایاری مهدیه خدایاری

    جزء بهترین هاس

  • نیره منائی نیره منائی

    من راحت كتاب مورد نظرمو خريدم

  • کاربر کاربر

    راهکار های عالی داده

  • رضوان خوشبین رضوان خوشبین

    متن کتاب نخوندم.ولی چاپ و برگه ها خوبه

  • عکس خوانده نمی‌شود

    خرید کتاب پرزنت یک دقیقه ای