
معرفی و دانلود کتاب قانون 10 برابری اثر گرانت کاردون رایگان به همراه خلاصه کتاب
- نویسنده: گرانت کاردون
- مترجم: محمد کشاورز
- ناشر: نشر اندیشه ارشد
- گروه سنی: بزرگسال
- تعداد صفحه: 291
- سال انتشار: 2011 میلادی
- افتخارات: -
گرنت گاردون در کتاب قانون ۱۰ برابر، به مخاطبانش میآموزد که چگونه تلاش و پشتکار خود را به میزان ۱۰ برابر افزایش دهند و موفقیت را در زندگی و کسب و کارشان لمس نمایند. نوشته گاردون، این قابلیت را به خوانندگانش میدهد که حتی به اهداف دور از ذهنشان نیز دسترسی پیدا کنند و با به کارگیری اهکارهای سادهاش، آرزوهای خود را محقق سازند. مولف، معتقد است یک شخص هدف دار برای رسیدن به خواستههایش، باید طبق قانون شگفت انگیز ۱۰ برابر، تلاشش را به همین مقدار افزایش دهد.
بنابراین میبایست سطح لازمی از فعالیتها را برنامهریزی کرده و به اجرا برساند وگرنه قادر نخواهد بود به آرمانشهرش دست پیدا کند. خیلی از انسانها وقتی مسیر را برای خود ترسیم میکنند، همان ابتدا یا اواسط راه، از ادامه منصرف میشوند چرا که احساس میکنند کار بسیار سختی را پیش رو دارند توان تحمل سختیهای پیگیری خواستههایشان را ندارند در صورتی که گاردون در کتاب مذکور با روشهای سادهاش باعث میشود آدمها ترسشان برطرف شده و بر اعتماد به نفسشان افزوده گردد، اتفاقی که باعث میشود حس ناامنی در هر انسانی به کمتری میزان برسد.
در ضمن اشاره به این نکته نیز ضروری میباشد که قانون ۱۰ برابر، راهنمای بسیار مهمی برای استفاده مدیران موفق در سراسر دنیا میباشد، مدیرانی که نه تنها در کار بلکه در زندگی شخصی اشان نیز از آن بهره میبرند و آموزههایش را یک به یک به مرحله اجرا میرسانند. برشمردن این موضوع که افراد در هر جایگاه اقتصادی میتوانند شرایط مالی خود را با این دستورالعمل گاردون، متحول سازند نیز از دیگر نقاط عطف اثر معرفی شده میباشد که بیش از پیش اهمیت مطالعه آن را، بالا میبرد.
در ادامه میتوانید نسبت به دانلود کامل کتاب قانون 10 برابری به صورت رایگان و با فرمت pdf اقدام کنید. لینک دانلود در قسمت زیرین ویدیو قرار دارد. همچنین در ویدیو زیر امکان گوش دادن به خلاصه کتاب صوتی این اثر نیز دسترسی خواهید داشت.
گرانت کاردون (Grant Cardone)، کارآفرین و مدیرعامل مجموعه شرکتهای گاردون در آمریکاست که در ۲۱ می سال ۱۹۵۸ درلوئیزیانا ایالات متحده به دنیا آمد. او در زمینه نویسندگی و سخنرانیهای انگیزشی نیز فعالیت دارد و در سال ۲۰۱۶، به عنوان یکی از ۵۰۰ مدیر برتر کسب و کار در دنیا، معرفی شد. گاردون که عموماً کتابهایش از پرفروشهای نیویورک تایمز هستند آثار دیگری مانند: خاص بودن یا معمولی ماندن، اگرنفر اول نشوید نفر آخر میشوی نفروشی فروخته میشوی، را نیز در کارنامهاش دارد.
افرادی که به مباحث رشد و توسعه فردی و موفقیت علاقمند هستند مطمئناً از خواندن این کتاب لذت و بهره کافی را خواهند برد.
قانون ۱۰ برابر توسط مولفش در ۸ فصل تهیه و تدوین شده است و در بازار نشر ایران توسط ناشرین با این مشخصات به چاپ رسیده است: نگاه نوین در ۲۵۴ صفحه با ترجمه محمد حسین اکبرزاده، آموخته با ترجمه هدی پریزاده در ۲۱۲ صفحه، اندیشه ارشد در ۲۹۱ صفحه با برگردانی از محمد کشاورز و آدینه با ترجمه مریم اردکانی در ۲۲۰ صفحه.
افرادی که پیشرو هستند هرگز به دنبال رقابت با دیگران نمیرن. بلکه کار خودشون رو انجام میدن و چیزای تازهای در هر صنعتی خلق میکنن. حتی به کار دیگران هم توجهی نمیکنن و از اینکه رقابت رو هدف خودشون قرار بدن بیزارن؛ بنابراین هرکاری که از دستتون برمیاد برای تسلط و حکمرانی در حوزهٔ فعالیت خودتون انجام بدید و هرگز دیگران و راهی که میرن و دنبال نکنید.
یکی از بزرگترین دروغهایی که توسط انسانها گفته میشه، درمورد خوب بودن رقابته. در دنیای کسبوکار شما بیشتر به حکمفرمایی نیاز دارید تا رقابت. وقتی که با دیگران رقابت میکنید، خلاقیت خودتون رو از دست میدید. تواناییهای شما در هر رقابتی با دیگران محدود میشه. چون دیگه به خودتون توجه نمیکنید و همهٔ حواستون به فعالیتهای رقیبه.
باید انقدر خوب عمل کنید که دیگران به دنبال شما باشن و بخوان کسبوکارتون رو الگوی خودشون قرار بدن. برای اینکه حکمفرمایی کنید، باید در ابتدا قاطعانه تصمیم بگیرید. بعد فقط کاری رو انجام بدید که دیگران انجام نمیدن. هرگز بر اساس اصول مورد توافقی که دیگران مطابق با اون عمل میکنن وارد هیچ بازیای نشید.
یادتان باشد هدف این نیست که فقط در میدان حاضر شوید بلکه این است که در اولویت قرار بگیرید. از هر چیزی که اولویتهای ارزشمند شما را به خطر میاندازد یا دست کم میگیرد فاصله بگیرید. شاید نسبت به برخی از پیشتازان حوزه خود، نسبت به برخی از پیشتازان حوزه خود سرمایه کمتری داشته باشید ما این دلیل نمیشود که شما در سطح پایینی قرار دارید.
یادتان باشد چون در رقابت نیستید، فرصتهای زیادی داری تا خود را بالا بکشید. توانید از سادهترین ابزار برای تبلیغات کار خود، استفاده کنید و حتی با استفاده از منابعی که دارید، برای خودتان کمپینهایی ایجاد کنید. میتوانید تعداد تماسی که با مشتری برقرار میکنید را افزایش دهید و با حضور در سایر شرکتها، کسب و کار خود را به همه معرفی کنید.
نویسنده | گرانت کاردون |
مترجم | محمد کشاورز |
شابک | 9786226747059 |
ناشر | اندیشه ارشد |
موضوع | موفقیت |
ردهبندی کتاب | کسب و کار (علوم اجتماعی) |
قطع | رقعی |
نوع جلد | شومیز |
تعداد صفحه | 291 |
تعداد جلد | 1 |
وزن | 200 گرم |
کتاب فوقالعاده دیگه از اقای کاردون من هر روز صبح وقت پیاده روی نسخ صوتیش هم گوش میدم تا الان حداقل۸ بار خوندمش کتاب عالی هست اگر واقعا میخواید به نقطه پیک بهره وری خودتون برسید این کتاب رو توصیه میکنم به هرحال کسی که مدیر عامل ۷ شرکت مختلف با ارزش بیش از ۲.۲ میلیارد دلار هست انتطار کمتری هم نمیره
خواندن این کتاب را به تمام کارافرینان و صاحبان کسب و کار شدیدا پیشنهاد میدم
خوب
خوب بودن عالی
خوبه بد نیست
فک کنم کتابا قیمتاش خوب باشه
من این جلد روی سایت رو سفارش دادم برداشتند یه جلد دیگه ای برام فرستادند واقعا برای متاسفم به خاطر بی دقتی کارکنانش
کتاب خوبی هست و تعریفش رو از دوستان اهل مطالعه شنیدم و انشالله هر وقت کامل خوندم میام نظرم رو ویرایش میکنم
عالی
کتاب بسیار خوبی هست که میشه چندبار خوند سالم بدستم رسید و ترجمه ی خوبی هم داشت
ارزش خوندن داره !
عالیه پیشنهاد میکنم بخرید
در کل من توصیه میکنم
برای کسانی که کسب و کار دارن مدیریت میکنن پیشنهاد میکنم
کتاب معمولی بود
کتابی اثر بخش و تاثیر گذاری هست
کتاب خوبیه بسته بندی خیلی خوب بود
کتاب انگیزشی خوبیه, اون دسته از افرادی که هدف خاصی دارن پیشنهاد می کنم
از جمله کتاب هایی که هر کسی باید بخونه
یه سمینار ازش دیدم و ترغیب شدم این کتابش رو حتما بخونم