
معرفی و دانلود کتاب امپراتوری تو در یک کوله پشتی اثر استن للو رایگان به همراه خلاصه کتاب
- نویسنده: استن للو
- مترجم: محیا احمدی پور
- ناشر: نشر شمعدونی
- گروه سنی: بزرگسال
- تعداد صفحه: 256
- سال انتشار: 2020 میلادی
- افتخارات: -
امپراتوری تو در یک کوله پشتی اثری در زمینه بازاریابی اما با رویکردی متفاوت است که استن للو برای علاقمندان به این حوزه تالیف کرده است. للو در کتابش پایهای را برای بازاریابی مطرح کرده است که مبتنی بر روانشناسی مشتریان است و بدون آنکه نیاز باشد حتماً ایدهای نو داشته باشید. بتوانید کسب و کار پررونقی را با استفاده از آموزههایش، تجربه نمایید. نویسنده کتاب آموزشیاش را با داستانی از یک بازاریاب به نام گری هالبر آغاز کرده است که در دهه ۱۹۷۰ توانست پس از نوشتن و فرستادن یک نامه خرید، فروش محصولات خود را چند برابر کند.
هدف مولف از اشاره به هالبر این است که میخواهد اصول چنین فروشندهای را به عنوان ابزار مورد نیاز، در دوره و زمانه اکنون مورد بررسی قرار دهد و به مخاطبانش بگوید که متقاعد سازی مشتریان از این راه امکانپذیر خواهد بود. سپس در ادامه از سه مکانیزم روانشناختی پرده برمیدارد که هالبر از آنها بهره برده و اصل داستان، مربوط به آنها میباشد. برای مثال او میگوید آنچه که مردم از محصولات ما برداشت میکنند، به عنوان ارزش اصلی کالا برایشان محسوب میشود نه لزوماً ارزش غیر واقعی آنها، همچنین تاکید میکند که استراتژیهای شرکتهای موفق یکی از بهترین اهرمهایی است که باید تکرار گردند زیرا نقشه راهنمای بسیار کارآمدی برای کسب و کارهای نوپا میتوانند باشند.
از دیگر نقاط عطف دستورالعمل مذکور، اهمیت دادن به نیازهای مشتریان است که مولف سعی دارد به خوانندگانش بفهماند بازاریابی را با تبلیغات اشتباه نگیرید و صرفاً بر روی نیازهای مردم، متمرکز شوند. واکاوی مفهومی به نام "قبیله گرایی" که از مفاهیم روانشناسی اجتماعی به شمار میرود، نیز موردی است که در کمتر کتابی به آن پرداخته شده و اینجا نویسنده آن را در ایجاد حس تعلق در مشتریان، بسیار موثر میداند.
حس تعلقی که هر انسانی را پابند کالاهای یک فروشنده خواهد کرد. در نهایت، تجارب للو مثالهای مختلفی که در" امپراتوری تو در یک کوله پشتی" مطرح شدهاند، نوید بخش کتابی بسیار کاربردی و کم نظیر ا به مخاطبانش میدهد.
در ادامه میتوانید نسبت به دانلود کامل کتاب امپراتوری تو در یک کوله پشتی به صورت رایگان و با فرمت pdf اقدام کنید. لینک دانلود در قسمت زیرین ویدیو قرار دارد. همچنین در ویدیو زیر امکان گوش دادن به خلاصه کتاب صوتی این اثر نیز دسترسی خواهید داشت.
استن للو، نویسنده، مربی و کارآفرین فرانسوی است که از ه نامترین مربیان فرانسوی در زمینه بازاریابی به شمار میرود. او تحصیلاتش در مدرسه کسب و کار را ناتمام گذاشت و پس از چند سال، وب سایت marketing mania را راه اندازی کرد که کارش، آموزش مفاهیم بازاریابی است. للو همچنین در یوتیوب فعالیت دارد دنبال کنندههایش از ۳۰۰ هزار نفر فراتر رفتهاند و ویدیوهایش، میلیونها بار از سوی مخاطبان مشاهده شدهاند.
افرادی که در فکر راهاندازی یک کسب و کار آنلاین هستند برای آن میخواهند از یک روش و ابتکار جدید نظیر روانشناسی بهره ببرند، مخاطبان اصلی این اثر محسوب میشوند.
امپراتوری تو در یک کوله پشتی، در ۱۴ فصل مطالبش را به مخاطبان ارائه کرده است و در بازار نشر توسط انتشارات شمعدونی در یک نسخه ۲۵۶ صفحهای با ترجمه محیا احمدی پور در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.
آیا میتوان عشق را خرید؟ شاید نه. اما میتوان آن را فروخت. کافیست به یکی از تبلیغات عطر یا پودر لباسشویی توجه کنید. که بیشتر از تمیزی بر عشق والدین تأکید دارند. انسان موجودی اجتماعیست. ما احتیاج داریم خود را عضوی از گروهی بدانیم که ما را میپذیرند و از ما حمایت میکنند.
اجداد ما نیز برای حفظ بقایشان به این مسئله فکر میکردند. فردی که از قبیلهاش طرد میشد مدت زیادی دوام نمیآورد زیرا حتی اگر حیوانی درنده او را شکار نمیکرد، در زمستان از گرسنگی میمرد.
میتوانید با جدایی از چارچوب سنتی یکپارچه، شیوههای جدید زندگی را نیز تجربه کنید. البته، نه والدین و نه معلمانتان، هیچ کدام درباره این فرصتهای جدید با شما صحبت نکردهاند. چرا که خودشان هم از آنها بی بهره بودهاند.
برای ایجاد انگیزه باید خطر را نزدیک، ملموس و جدی نشان بدهید، باید محصولتان را به عنوان راه حل این ترس معرفی کنید. در برابر ترسی عظیم، باید راه حلی چشمگیر ارائه داد.
اگر خوشمزهترین پنکیک جهان را هم بخورید، هرگز نمیتوانید این لذت را با اطرافیانتان به اشتراک بگذارید و حتی با گذر زمان، این خاطره از ذهن خودتان نیز محو میشود. اما اگر زیباترین پنکیک جهان را بخورید، میتوانید صدها لایک در اینستاگرام بگیرید و با ضبط ویدیویی، این خاطره را برای همیشه ثبت کنید.
امروزه این نیاز برای پیوستن به گروهی را قبیلهگرایی مینامیم. قبیلههای شکارچی-گردآورنده دیگر تقریباً منقرض شدند، اما این نیاز روانشناختی قبیلهگرایی همچنان پابرجاست. نمونهی بارز آن در جامعهی امروزی، ورزشهای گروهیست. در غیر این صورت، چگونه میتوان شیفتگی ۲۲ نفری را که دنبال یک توپ میدوند توضیح داد؟
در واقع فوتبال نیازی مهم را بر میانگیزد. حمایت از قبیلهی خود. هر مسابقه تقابلی آیینی میان قبیلهی شما و قبیلهی رقیب است. هر تیم، رنگ، نشان، موسیقی و پیشینهی خود را دارد و باید در بازیهای خانگی از زمینش دفاع کند. نقش اجتماعی ورزش چندین سطح را در بر میگیرد. تیمِ محبوبتان یا تیم ملی کشورتان، تداعیکنندهی نماد قبیلهتان است.
نویسنده | استن للو |
شابک | 9786227044270 |
ردهبندی کتاب | روانشناسی (فلسفه و روانشناسی) |
قطع | رقعی |
نوع جلد | شومیز |
تعداد صفحه | 256 |
تموم کتابامو از میخرم چون هم تخفیفای عالی داره و هم بسته بندی مناسب
خیلی کتاب مفیدیه و واقعا ارزش خوندن رو داره طبق معمول کتاب های انتشارات شمعدونی هم خیلی با کیفیت و طراحی جلد زیبا و دوست داشتنی دارن
خیلی عالی
راجب محتوا نظری ندارم چون هنوز نخوندم اما سر فصل هاش نظرم رو جلب کرد
عالی
به توصیه یه دوست خریدم ولی هنوز مطالعه نکردم
بنظر کتاب خوب و روان هست
نخوندم هنوز اما نزدیکانم توصیه کردند و سرفصل های خوبی داره. من اکثر کتابامو از دیجی میگیرماف خوبی میزاره. برای من چلپ سوم ارسال شد