بازاریابی چریکی اثر جی کنراد لوینسون

معرفی و دانلود کتاب بازاریابی چریکی اثر جی کنراد لوینسون رایگان به همراه خلاصه کتاب

بازاریابی چریکی نوعی بازاریابی است که شاید نامی نامناسب داشته باشد اما مطمئن باشید روشی پرکاربرد، سودمند و مملو از نوآوری و خلاقیت در دنیای تجاری امروز محسوب می‌شود. این کتاب که به عنوان کتابی مقدس در دنیای بازاریابی شناخته می‌شود در سال 1983 توسط جی کنراد لوینسون و جینی لوینسون نوشته شد و پس از انتشار، تحولی عظیم در استراتژی‌های بازاریابی موجود در بازار به وجود آورد. این کتاب رابطی کاربردی و ارزشمند را میان شما و مشتریان کالا یا خدمات شما با بکارگیری حداقل منابع برقرار می‌کند. اگر صاحب کسب و کار کوچک یا حتی قدیمی و بزرگ هستید، مطالعه این کتاب برای شما ضروری است.

در واقع بازاریابی چریکی نوعی بازاریابی نامنظم برای کسب حداکثر نتایج با بکارگیری حداقل منابع است و متضمن ابتکار و نوآوری، شکستن قوانین و جستجوی راهکارهای بدیل برای روش‌های بازاریابی سنتی است. اگر در مورد هر تغییری چیزی بیاموزید و کاری برایش انجام دهید، امیدوار باشید که می‌تواند راهی برای پول درآوردن در زندگی باشد. هیچ راهی برای جمع آوری سرمایه از تمام تغییرات وجود ندارد، به همین دلیل باید راهی برای خودتان پیدا کنید. اگر باهوش هستید می‌توانید از اسلحه‌های واقعی و آزمایش شده و چند روش جدید برای سرکوب کردن رقبای خود استفاده کنید. در اینجا لازم است اخطار بدهم که به روز درنیاوردن کوشش‌های بازاریابی، معادل مرگ شرکت خواهد بود. کوتاهی در سازگار کردن خود با تغییرات جاری، دلیل دیگری برای شکست است. چاپ کتاب بازاریابی چریکی در مورد خواص و طرز رفتار محیط تجاری فعلی و آینده نیز است.

کلید موفقیت بازاریابی چریکی، هنر توجه کردن است. باید به طور دائم در جریان روزنامه‌ها، مجلات، رادیو، تلویزیون، رقبا، مشتریان، حوادث کنونی و وقایع جاری و خلاصه همه نوع اطلاعات باشید. نام دیگر بازاریابی چریکی، بازاریابی پارتیزانی است.

دانلود کتاب بازاریابی چریکی

در ادامه می‌توانید نسبت به دانلود کامل کتاب بازاریابی چریکی به صورت رایگان و با فرمت pdf اقدام کنید. لینک دانلود در قسمت زیرین ویدیو قرار دارد. همچنین در ویدیو زیر امکان گوش دادن به خلاصه کتاب صوتی این اثر نیز دسترسی خواهید داشت.


دانلود pdf کتاب بازاریابی چریکی

معرفی جی کنراد لوینسون، نویسنده کتاب بازاریابی چریکی

نظریه بازاریابی چریکی لوینسون تاثیر زیادی بر بازاریابی داشته و در تمام دوره‌های MBA در سرتاسر جهان تدریس می‌شود. به طوری که از این کتاب بیش از 21 میلیون نسخه فروش رفته و به 62 زبان نیز ترجمه شده است. مطالعات لوینسون درباره روانشناسی او را به سمت آژانس‌های تبلیغاتی سوق داد. در لندن مدتی به عنوان مدیر نوآوری در شرکت لئوبرنت مشغول بود و سپس به آمریکا بازگشت و مدیر عامل ارشد شرکت بازاریابی جی والتر تامپسون شد. لوینسون بازاریابی چریکی را ابداع کرد و به مدت ده سال در دانشگاه کالیفرنیا به تدریس آن پرداخت. 

بخش‌هایی از کتاب بازاریابی چریکی

بازاریابی رابطه ارزشمندی است که میان فروشندگان و خریداران کالا و خدمات برقرار می‌شود. این رابطه می‌تواند آنلاین، شخصی، تلفنی، از طریق ایمیل، در یک نمایش، در یک آگهی، با شنیدن، خواندن یا دیدن شکل بگیرد. این رابطه از لحظه‌ای که مشتری، فروشنده را می‌شناسد تا زمانی که از طرف فروشنده توسط یک بازاریاب چریک زیرک ترغیب می‌شود ادامه دارد. اما اگر شما یک چریک نظامی هستید احتمالا برای شما اتفاق نخواهد افتاد. شما آنچه را که چریک‌ها می‌دانند می‌دانید، شما خودتان را به هر دری می‌زنید تا مشتری را جذب کنید و نمی‌خواهید آن مشتری را تحت هیچ شرایطی از دست بدهید، چون تشخیص می‌دهید که این رابطه ارزشمند شامل همان بازاریابی واقعی است.

وظیفه شما به عنوان یک بازاریاب چریک این است که هر لحظه از این رابطه را برای مشتری، ارضا کننده، آسان و ارزشمند کنید. زمانی که اینگونه عمل کنید به درستی یک متخصص بازاریابی چریکی خواهید بود.

فهرست کتاب

فصل اول : چه چیزی واقعا بازاریابی محسوب می‌شود؟

فصل دوم : چه چیزی بازاریابی محسوب نمی‌شود؟

فصل سوم : تولد بازاریابی چریکی

فصل چهارم : گسترش بازاریابی چریکی

فصل پنجم : سادگی بازاریابی چریکی

فصل ششم : اسرار شگفت انگیز بازاریابی چریکی

فصل هفتم : استراتژی بازاریابی چریکی

فصل هشتم : بازاریابی چریکی با استفاده از ضمیر ناخودآگاه

فصل نهم : ترفندهای بازاریابی چریکی

فصل دهم : تبلیغات چریکی

فصل یازدهم : بازاریابی چریکی در رسانه‌های اجتماعی

فصل دوازدهم : بازاریابی چریکی با استفاده از میم‌ها

فصل سیزدهم : دستیابی به مزیت بازاریابی چریکی

فصل چهاردهم : بازاریابی چریکی خودتان

فصل پانزدهم : کارآفرین چریک

مشخصات کتاب بازاریابی چریکی

مشخصات
نویسنده جی کنراد لوینسون
مترجم همایون رکنی قاجار
شابک 9786005253054
ناشر انتشارات سیته
موضوع بازاریابی
قطع وزیری
نوع جلد شومیز
گروه سنی بزرگسال
تعداد صفحه 352
تعداد جلد 1
وزن 700 گرم

نظرات کتاب بازاریابی چریکی

  • عاطفه گنویی زاده عاطفه گنویی زاده

    خواندنش رو توصیه میکنم

  • کاربر کاربر

    واسه افرادی که بیزنس‌های جمع و جور خونگی دارن و یکی دو نفره یه کاری رو راه انداختن، پیشنهاد‌های خوبی داره. میتونید ازش ایده بگیرید. با این حال کتاب بازاریابی شفاهی از همین انتشارات مکمل خوبی برای این کتاب هست. برای افرادی که بیزنس جدی‌تری رو دنبال می‌کنند، تمرکزشون رو روی پیدا کردن یه تیم بازاریابی خوب بزارن بهتره.

  • کاربر کاربر

    خوب

  • محمدحسین نقش آرا محمدحسین نقش آرا

    راستش محتواش بعضی جاها بروز نیست،مثلا امروز واقعا تبلیغات تو یه سری فضا ها منقرض شده مثلا الان کی واقعا تو پست مستقیم و رادیو تبلیغ میکنه؟ نمیگم نا ممکنه ولی ابزار های مجازی خیلی جدیدی هست که اینجا نیست،یه سری از جاها هم کاملا در مورد قوانین و طرح های توی آمریکا گفته که اصلا اینجا کارایی ندارن،یکمم فهرست وار هست کتاب و گاها گیج میشید و باید دسته بندی کنید،اما در کل مطالعه ی این کتاب رو توصیه میکنم

  • عکس خوانده نمی‌شود

    خرید کتاب بازاریابی چریکی